Kult&Ace Millennial Consultancy lanceert ‘Millennial Monitor’

19-07-2017 (15:14) - Bureaus

Het Millennial consultancybureau Kult&Ace kondigt de ‘Kult&Ace Millennial Monitor’ aan: de jaarlijkse graadmeter voor alle trending topics rondom Millennials. Het bureau wil met dit grootschalige onderzoek inzichten verzamelen en meehelpen aan een duurzame relatie tussen merken en Millennials. Merken kunnen zich vanaf vandaag niet alleen inschrijven voor een samenvatting van de resultaten, maar ook kosteloos een onderzoeksvraag insturen. De onderzoeksresultaten worden begin december 2017 gepresenteerd.
 

mail je meest prangende Millennial vraag 

Kult&Ace biedt bedrijven de kans om hun eigen vragen aan de monitor toe te voegen. De tien beste, meest relevante en actuele vragen worden meegenomen in het onderzoek. Of het nu gaat over hoe Millennials tegen trends als duurzaamheid, globalisering en ondernemerschap aankijken, wat ze verwachten van een baan of de rol van influencers bij hun merkbeleving: alle vragen zijn welkom. Bedrijven kunnen tot 1 september hun vragen sturen naar monitor@kultandace.comonder vermelding van ‘Millennial Monitor’. In september wordt bekend gemaakt welke vragen er zijn geselecteerd.


millennial insights

Oprichter Melanie Bosveld: “Het is onze missie om merken en Millennials op een duurzame manier met elkaar te verbinden zodat ze kunnen samenwerken en elkaar kunnen helpen, inspireren en versterken. Veel bedrijven weten namelijk niet precies hoe ze met Millennials moeten omgaan; traditionele communicatietechnieken voldoen vaak niet. Echter, aansluiting vinden met de Millennial doelgroep – en ook generatie Z - is bepalend voor de levensvatbaarheid van veel merken: daarom helpen wij bedrijven om klaar te zijn voor de toekomst.”


tonnen verspild aan ineffectieve campagnes

Bosveld heeft, met 15 jaar ervaring in communicatie, met regelmaat gezien dat er tonnen werden verspild aan ineffectieve campagnes en nutteloze productinnovaties. “Alleen met zenden kom je er niet”, stelt ze. “Het is belangrijk een relatie aan te gaan met je doelgroep. Daarvoor is wederzijds begrip nodig en zijn inzichten essentieel. We adviseren merken al jaren op het gebied van Millennials door middel van trendonderzoek, ervaringen en kwalitatief onderzoek in ons eigen netwerk. Nu is het tijd om dit groter aan te pakken en een mooi landelijk profiel neer te zetten om zo bedrijven nog meer insights te geven in hun belangrijkste doelgroep.”

 

 


Media

Marketing

Economisch