#kweetnie campagne van Roorda voor LHBTI jongeren

18-10-2019 (17:55) - Bureaus

Roorda helpt LHBTI jongeren met #kweetnie campagne. Aanleiding hiervoor is het feit dat jongeren die het gevoel hebben homo, lesbisch, bi, non-binair of transgender te zijn, vier tot vijf keer vaker aan suïcide denken dan hun heteroseksuele leeftijdsgenoten.
 
Onder de hashtag #kweetnie worden jongeren op social media bereikt met de boodschap dat het niet erg is om te twijfelen over hun seksuele identiteit. Bekende personen zoals Jessie Maya en Rutger Vink vertellen op Instagram onder die hashtag bijvoorbeeld hun verhaal, of ze vertellen dat het niet erg is om nog niet te weten wie je bent of wat je voelt. Ook gaan ze via een Q&A op Instagram met hun volgers in gesprek over de vragen waar zij mee worstelen.
 
 

#Kweetnie - intro from Roorda Reclamebureau on Vimeo.

#Kweetnie - Loena from Roorda Reclamebureau on Vimeo.

#Kweetnie - Batja from Roorda Reclamebureau on Vimeo.


Media

Marketing

Economisch