Lactalis hernieuwt vertrouwen in Havas Media in 15 landen voor 150 miljoen euro

04-02-2021 (10:18) - Bureaus

De Lactalis Group heeft haar vertrouwen in Havas Media opnieuw uitgesproken voor al haar merken, zoals President brie, Galbani mozarella en Salakis feta. Het werk beslaat mediastrategie, media-inkoop en nu ook branded content door een geslaagde actie met minister-president Mark Rutte, die aan het Lactalis kaasplankje zat tijdens Linda’s Wintermaand met 1,9 miljoen kijkers.
 
Thijs Muller, CEO Havas Amsterdam: “We zijn hier gewoon ontzettend blij mee. We vieren het werk van zowel onze internationale als onze lokale teams, die elkaar creatief stimuleren en aanvullen in de marketingintegratie. We gaan nu meteen door met onze 360 graden mediastrategieën en natuurlijk de campagnes op televisie. Deze draaien al lang goed en steady, waardoor er steeds meer ruimte ontstaat voor te gekke creatieve content die veel betekent in de huishoudens van Nederland, zoals met de Minister-President aan de Président!”

“De Lactalis Groep heeft haar vertrouwen opnieuw uitgesproken naar Havas Media voor het managen van het mediabudget en advertentie investeringen van zo’n 150 miljoen euro van onze activiteiten wereldwijd. Wij vertrouwen Havas met onze business voor onze merken in 15 landen, waaronder Nederland en onze grootste markt in Frankrijk. Onze relatie loopt nu vijf jaar en beslaat media- strategie, advies, inkoop en R.O.I bewaking. Wij blijven vertrouwen met Havas daarin houden', aldus een worodvoerder van Lactalis

Media

Marketing

Economisch