LEWIS bundelt analytics-aanbod in Observa

18-07-2016 (14:08) - Bureaus

Het internationale marketingcommunicatiebureau LEWIS introduceert Observa, een analytics-team en 
-propositie. Een team van specialisten helpt klanten met data-analyses om hun marketing- en communicatiecampagnes beter in te richten, te beheren en te optimaliseren. 
 
Observa gaat inzichten bieden in alle aspecten die van invloed zijn op een branche of een merk; van kennis van de doelgroep, merkreputatie, media- en influencerrelaties, digitale activiteiten, pijplijn-analyses tot kansen in de markt. Observa richt zich op vier cruciale onderdelen: marktanalyse, betrokkenheid van de doelgroep, bedrijfsimpact en markttrends. Binnen deze categorieën lanceert Observa twaalf analytische modules, onderbouwd door bewezen methodes en technologische oplossingen. 
 
'Dit laat zien dat LEWIS de ambitie heeft om de meest creatieve en indrukwekkende campagnes te bedenken voor paid, earned, social en owned (PESO) kanalen', vertelt Giles Peddy, Senior Vice President van LEWIS. 

Media

Marketing

Economisch