Lindahls Kvarg kiest voor Buro Benk

27-09-2016 (09:43) - Bureaus

Buro Benk gaat na een succesvolle pitch aan de slag voor Lindahls Kvarg, een merk van Lactalis-Nestlé. 

Nathalie de Clercq, product manager bij Lactalis-Nestlé: ‘Buro Benk heeft ons met hun activatie aanpak ontzettend verrast. Vanuit vergaarde inzichten en onze merkpropositie zijn een aantal heldere en duidelijke concepten ontwikkeld voor onze introductie in Nederland om shoppers te bereiken, boeien en binden.’

Bastiaan Krips, oprichter en joint marketing director Buro Benk: ‘We stellen de shopper centraal en zullen met een geïntegreerde middeleninzet hun aandacht gaan verdienen. Om penetratie en trial te realiseren, kunnen shoppers een verpakking Lindahls Kvarg kopen en het volledige aankoopbedrag terugkrijgen. Daarnaast hebben we een activatieplatform gelanceerd met bijhorende Facebook pagina.’

 

Media

Marketing

Economisch