Line up ADNIGHT heeft meer bureaudiversiteit

06-07-2017 (12:54) - Bureaus

Dit jaar zal er nog meer te ontdekken zijn tijdens ADNIGHT, met meer dan 50% van de line up vernieuwd ten opzichte van de eerste editie. Ook meer niche bureaus zijn dit jaar in de line up opgenomen, naast de grote Nederlandse en internationale spelers.
 

deelnemende bureaus
Bureaus die dit jaar hun deuren zullen open gooien tijdens de open avond van de Amsterdamse creatieve industrie op 6 oktober zijn: ..,staat, Anomaly, Audentity, BlauwGras, Boomerang Agency, CapeRock, Chunk, CZAR, DEPT, DPPLR, Etcetera&RedUrban, Joe Public, Keplar, Khanna\Reidinga, Lemon Scented Tea, Merktroubadour, Ogilvy, Ride, Smoke & Mirrors, SoundCircus, Superheroes, Skybox, The Oddshop, Vandejong en Yune.

Eerder maakte ADNIGHT al de volgende namen bekend: 72andSunny, 180Kingsday, Achtung! McGarryBowen, Alfred, Ambassadors, Cake Film, Capitola, CloudFactory, CODE D’AZUR, Dorst & Lesser\Social1nfluencers, Energize, Grrr, INDIE Amsterdam, Isobar, Kokoro, MassiveMusic, N=5, Selmore, Superhero Cheesecake, TBWA\Neboko, Tosti Creative, VICE/VIRTUE, Wayne Parker Kent en Woodwork.

aandacht voor diversiteit
De organisatie van ADNIGHT (Claire Daemen, Denise Willigers, Dirk Jan de Krom, Rose Zandvliet & Wybe Sallows) heeft de line up samengesteld op basis van input vanuit de creatieve community en met oog voor de diversiteit van de Amsterdamse creatieve scene.

uur eerder
Vanaf 18h00, twee uur vroeger dan vorig jaar, kunnen ADNIGHT-bezoekers 6 oktober met de bureaus kennis maken. Wat er bij elk bureau te ontdekken is, zal de organisatie via hun social media kanalen en website de komende weken bekend maken.

 

Media

Marketing

Economisch