Lyre’s kiest HPB voor merkintroductie

12-10-2020 (15:05) - Bureaus

Alcoholvrij, ook wel NoLo drinken genoemd, is bezig met een opmars. Het nieuwe merk Lyre’s speelt hierop in met een breed assortiment van non-alcoholische dranken. De dranken brengen een eerbetoon aan de smaken van ‘s werelds meest klassieke en door de tijd geteste dranken en hebben al diverse internationale prijzen in de wacht gesleept. Lyre’s heeft HPB (Het PR Bureau) gekozen als haar bureau voor PR, earned first marketing en storytelling.
 
De naam en het logo van Lyre’s is geïnspireerd door de Australische ‘Lyrebird’, een vogel die bekend staat als ‘s werelds grootste imitator. En dat is precies hoe Lyre’s werkt. Lyre’s heeft het onmogelijke mogelijk gemaakt en enkel natuurlijke essences, extracten en distillaten gebruikt om het aroma, de smaak en de uitstraling van de originele dranken te evenaren, zonder dat alcohol als basis is gebruikt.

“De ambitie van Lyre’s is niet om originele, nieuwe smaken te creëren, maar juist om zo dicht mogelijk bij de geliefde smaken van de originele dranken te blijven en deze op die manier een eerbetoon te brengen. Die zijn immers al jaren de basis van onze favoriete cocktails”, aldus Mark Livings, CEO van Lyre’s Spirits. “In een tijd waarin ‘mindful drinken’ steeds meer terrein wint, gaan mensen op zoek naar een hoogwaardig alternatief voor alcohol. Lyre’s is ontwikkeld zodat mensen die zoeken naar meer bewuste opties nog steeds van een stijlvol drankje kunnen genieten. Alleen Lyre’s geeft je de vrijheid jouw drankje op jouw manier te drinken.”

 


Media

Marketing

Economisch