Massimo van der Plas nieuwe Chief Creative Officer bij FCB Amsterdam

13-01-2017 (11:22) - Bureaus

Vanaf 1 februari 2017 is Massimo van der Plas de nieuwe Chief Creative Officer van FCB Amsterdam. Daarmee kiest Massimo na 2 jaar Etcetera voor een nieuwe uitdaging. De laatste jaren was hij verantwoordelijk voor onder andere Lidl, Ditzo, Bavaria 8.6 en T-Mobile waarvoor hij in 2016 een Spin Award won. Eerder was Massimo al ECD bij  J. Walter Thompson en Publicis.


Massimo: ‘FCB Amsterdam verdient een creatiever gezicht. Daar gaan we samen keihard aan werken. Er liggen enorme kansen. FCB Amsterdam heeft een hele mooie klantenlijst en is onderdeel van een sterk netwerk waaronder bijvoorbeeld zusterbureau en hotshop Happiness Brussel.’


Jos Vis (CEO FCB Amsterdam): ‘Ik ben super trots dat we Massimo kunnen verwelkomen als nieuwe CCO. We willen samen met hem ons creatieve profiel versterken. En ja, gezien onze omvang en klantenpakket liggen er heel veel kansen. Maar ik besef me terdege dat het ook een uitdaging is om onze bescheidenheid van ons af te schudden en ons creatief veel meer te gaan profileren. Ik zie in Massimo de persoon om dit te realiseren.' 

Massimo van der Plas zal onderdeel van de directie gaan uitmaken samen met Benjamin Messelink (Chairman), Arjan Hamel (CFO) & Jos Vis (CEO).


Media

Marketing

Economisch