MediaMonks benoemt nieuw managing directors duo

21-08-2018 (12:10) - Bureaus

MediaMonks stelt Sicco Wegerif en Jeroen van der Meer aan als managing directors om verder in te zetten op de uitbouw van creatieve digitale oplossingen voor klanten. Met een team van ruim vierhonderd medewerkers speelt Hilversum een centrale rol in de creatieve uitvoering van het werk MediaMonks werk voor bureaus en merken zoals Heineken, JDE, Google, Philips, Netflix en Uber.


MediaMonks CEO Victor Knaap: “MediaMonks groeit continu en we vinden het mooi om te zien dat long term Monks door kunnen groeien binnen onze organisatie. Jeroen en Sicco zijn met hun ervaring en kennis van MediaMonks’ DNA het ideale duo om de focus op top digitaal werk voort te zetten met behoud van onze cultuur en creativiteit.” 


Wegerif
voegt daar aan toe: “Jeroen en ik bieden samen de combinatie van creatieve- en operationele bedrijfsvoering waar veel merken en bureaus naar op zoek zijn. Daarbij hebben we in Hilversum een waanzinnige mix van talenten en disciplines verzameld. Gecombineerd met de denk- en daadkracht uit onze andere kantoren, gaat dit ons nog meer in staat stellen grensverleggend werk te leveren." 


Van der Meer
: “De laatste jaren is Amsterdam steeds meer op het Silicon Valley van Europa gaan lijken. Dat biedt volop kansen voor ons als een bedrijf op het snijvlak tussen creativiteit en technologie. Samen met Sicco en onze klanten wil ik die kansen nog meer gaan benutten om het Nederlandse en Europese werk naar nieuwe hoogte te brengen.”

 

ervaring

Met vijftien jaar gedeelde ervaring zijn de nieuwe managing directors ervaren binnen MediaMonks. Tot voor kort was Van der Meer als executive creative director verantwoordelijk voor prijswinnende campagnes als The Uncensored playlist, Weber BBQ Cultures en Google Nightwalk. Daarnaast vertegenwoordigde hij dit jaar de Nederlandse creatieve industrie in de Digital Craft jury van het Cannes Lions Festival of Creativity. Wegerif heeft ruim 20 jaar ervaring in de digitale industrie onder andere als MD bij OOiP en operations director bij Agency.com. 


Media

Marketing

Economisch