MediaMonks opent MediaMonks Labs

30-08-2018 (11:18) - Bureaus

MediaMonks lanceert een nieuwe researchafdeling om bureaus, merken en techbedrijven van dienst te zijn. De focus ligt op innovatie en het snel vervaardigen van prototypes. MediaMonks Labs wordt aangestuurd door voormalig Hoofd Games, Sander van der Vegte.


Vanuit Stockholm gaat Van der Vegte het internationale team aansturen. Dat team bestaat uit MediaMonks digital creative director Nilla Juvas, ook Partner en CCO van MediaMonks Stockholm, Pasi Helin en creative technologists Joe Mango en Samuel Snider-Held. De werkwijze is internationaal en de doelstelling is om vragen van opdrachtgevers om te zetten in concrete antwoorden. Daarnaast wordt ingezet op innovatie workshops die tot prototypes moeten leiden.  

 

hot before it is happening

Victor Knaap, CEO of MediaMonks: "MediaMonks takes on challenges and opportunities at high speed and we understand what drives digital trends like no other. Embracing data, content and technology in this new age of brand communications is exactly what we are here to do. With MediaMonks Labs we are boosting our existing client offering."

Sander van der Vegte: “By watching new developments and trends, we can tell what will be hot before it’s happening. MediaMonks has always stayed ahead of the curve, dedicating our time and talent to mastering new technologies and platforms. With MediaMonks Labs we reinforce our reputation as the ‘industry's go-to player for ambitious digital ideas’, as Ad Age put it.”


Media

Marketing

Economisch