Mediaxplain* wint pitch Baderie

29-03-2018 (15:38) - Bureaus

Mediaxplain* gaat aan de slag voor Baderie, de badkamer & sanitair specialist van Nederland. Tijdens een bureaupitch wist Mediaxplain* Baderie te overtuigen met een geïntegreerde mediastrategie voor het aankomende jaar.


Rolf van Houten, Digital Development Director bij Mediaxplain*: "We hebben alle touch points binnen de customer journey in kaart gebracht. Op basis hiervan is een volledig geïntegreerde mediastrategie gecreëerd, waarbij we zowel off- en online media, als social advertising gaan inzetten. Centraal staat de gedachte om in elke fase binnen het beslissingsproces relevant aanwezig te zijn. Vanaf de allereerste oriëntatie, naar inspiratie tot de uiteindelijke aankoop”. 

 

goede balans

Tessa Post, Marketing Communicatie Manager bij Baderie: “Binnen Mediaxplain* ervaar ik een goede balans tussen enerzijds de diversiteit aan expertises van een groot mediabureau en anderzijds een persoonlijke en proactieve benadering." 




 


Media

Marketing

Economisch