Meet the Metaverse. Nu in FONK 326

08-12-2021 (10:30) - Bureaus

Onze wereld verandert in sneltreinvaart en voor organisaties die open staan voor wat de techniek (Metaverse!) te bieden heeft, liggen de kansen voor het oprapen. Modegigant Balenciaga en Fortnite bijvoorbeeld hebben elkaar ondertussen al gevonden en experimenteren erop los. FONK 326 duikt bovenop het verschijnsel dat binnenkort ieders leven zal beheersen.

Eigenlijk is het niet zozeer de vraag of de Metaverse er komt, maar wannéér die komt. En of je het gelooft of niet: vrijwel iedereen zal over niet al te lange tijd beschikken over een eigen avatar, die onderdeel is van zijn of haar persoonlijkheid in de digitale en èchte wereld. En stel je dan nu eens voor wat dat voor je merk kan gaan betekenen!
 
Ook kleinere, slimme marcom-organisaties die over niet zulke grote budgetten beschikken als een Balenciaga, steken juist nu hun neus buiten de deur en onderzoeken hun kansen en mogelijkheden. Dan zal de sprong die straks gemaakt kan worden tegen relatief geringe kosten, des te indrukwekkender zijn.
 

Urgentie is groot

In deze een na laatste uitgave van 2021 delen onder anderen specialisten Isabelle Udo (videOrbit en winnaar beLOFte 2021) en David Robustelli (Capitola.Social) hun visie op mogelijkheden van nu en straks. Wij kunnen in ieder geval nu alvast verklappen dat er in 2022 nog veel meer van dergelijke publicaties van FONK zullen volgen. Omdat de urgentie voor het creatieve vak groot is èn omdat het ongelooflijk leuk is om deze ontwikkeling te beleven.
 

12e Nominatie Coolest Dutch Brands 2021

Ook in deze uitgave: de laatste, want 12e genomineerde in de Coolest Dutch Brands-reeks van 2021. Cool Brand Wasteboards is klaar voor de Amerikaanse markt. In FONK 326 lees je waarom!
 

Maak 3 maanden gratis kennis met FONK magazine

Heb je geen abonnement op FONK magazine? Grijp dan je kans en maak drie maanden gratis kennis met de digitale editie òf kies voor een printabonnement met 25% korting en ontvang de digitale uitgave er gratis bij.

 

Media

Marketing

Economisch