Muntz lanceert de app Brandlead en verwelkomt nieuwe partners

24-06-2021 (16:26) - Bureaus

Het Amersfoortse reclame- en online technologiebureau Muntz (dat dit jaar 30 jaar bestaat) investeert in 2021 verder in haar Brandlead applicatie en in Muntz zelf, waar account directors Rogier Gilkes en Herman Korstanje partner zijn geworden.
 
Muntz ziet kansen om de innovatieve applicatie Brandlead, met onder andere Fleurop als klant, de komende jaren verder uit te rollen. Brandlead is een applicatie waarmee marketeers, met name van merken en formules met een lokaal dealernetwerk, eenvoudig vanuit één centraal punt compleet gepersonaliseerde online campagnes kunnen ontwikkelen. Bijvoorbeeld gepersonaliseerde video's, animaties, statische posts en landingspagina’s. Al deze communicatiemiddelen kunnen met de applicatie worden voorzien van dynamische informatie zoals prijzen, producten en dealerkenmerken (bijvoorbeeld logo’s of foto’s van medewerkers).
 

Nieuwe partners

Managing Partners van Muntz Niek van Twillert en Chris van Luik gaan Brandlead als apart bedrijf uitbouwen. Managing Partner Dick Nieuwenhuis gaat met het huidige managementteam (bestaande uit Rogier Gilkes, Roy Verwig en Herman Korstanje) het Muntz van de komende jaren verder vormgeven. Rogier en Herman treden daarbij toe als nieuwe partners in het bureau.
 
De oplossingen van Brandlead zijn onder de Muntz-vlag ontstaan vanuit de filosofie dat creatie hand in hand gaat met online technologie. Die samenhang zal er in de nieuwe werkvorm blijven, waarbij Muntz verantwoordelijk wordt voor de creatieve uitwerkingen van Brandlead. Andersom blijven de oplossingen van Brandlead een integraal onderdeel in de strategische communicatieadviezen van Muntz.
 

Media

Marketing

Economisch