N=5 maakt spaarcampagne ABN Amro

17-10-2017 (13:28) - Bureaus

Vandaag presenteert N=5 zijn nieuwste campagne die het bureau maakte voor ABN Amro. Centrale thema: spaargeld. 

 
De campagne moedigt klanten aan om te ontdekken wat ze allemaal kunnen doen met hun spaargeld, zoals beleggen, aflossen, extra pensioen opbouwen, schenken of gewoon blijven sparen. Naast een tv- en radiospot maakte N=5 een interactieve online film. 
 

interactieve video

De campagne start op TV. Opnieuw zien we de typische ABN AMRO klant, die het nét even slimmer heeft geregeld dan de rest. Hij belichaamt het gevoel van financieel ‘in control’ zijn. Op radio en online benoemen we de voordelen van de afzonderlijke Spaarverslimmers. Als kijker kun je in deze film invloed uitoefenen op de route van het spaargeld, zo kun je ontdekken welke spaarverslimmers het beste bij jouw persoonlijke situatie passen.

Media

Marketing

Economisch