NEN kiest Matters Most en VIM Group

24-01-2020 (12:10) - Bureaus

Na een uitgebreide bureau-oriëntatie heeft NEN gekozen voor een samenwerking met Matters Most en VIM Group. NEN heeft de bureaus aangesteld voor de herpositionering en branding van het merk.

VIM Group is verantwoordelijk voor de herpositionering en Matters Most voor merkconcept en merkdesign. Samen met een kernteam uit verschillende disciplines zal gebouwd worden aan een vernieuwd NEN. Inmiddels is het branding traject gestart met strategische sessies geleid door VIM Group. Later zal Matters Most aansluiten en de positionering creatief doorvertalen.

NEN beheert nationaal en internationaal 40.000 normen en begeleidt en stimuleert de ontwikkeling en de toepassing ervan. Normen zijn afspraken die partijen met elkaar maken over de kwaliteit, veiligheid en duurzaamheid van producten, diensten en processen.

Rik van Terwisga (algemeen directeur): 'NEN heeft grote ambitie om ondernemingen, overheden en andere organisaties te helpen bij het maken van afspraken. Zo dragen wij bij aan uitdagingen zoals energietransitie, circulaire economie en digitale transformatie. Met Matters Most en VIM Group maken we dit ook goed zichtbaar.'

Media

Marketing

Economisch