Nestlé kiest mediabureau Thrive

29-06-2018 (14:51) - Bureaus

Nestlé Nederland en Nespresso Nederland hebben na een pitch tussen drie bureaus gekozen voor Thrive als mediabureau per juli voor een periode van minimaal drie jaar. Thrive is een nieuw label van IPG Mediabrands.


Thrive is door IPG Mediabrands opgericht om wereldwijd voor het Nestlé-account een onafhankelijke full-service media-unit te kunnen zijn. IPG Mediabrands nam het in de media-pitch op tegen Wavemaker en het bestaande bureau van Nestlé Nederland, Zenith (Publicis One). Thrive is in de nieuwe samenwerking verantwoordelijk voor de volledige crossmediale strategie en de implementatie ervan.


Publicis One heeft op basis van een open dialoog besloten om niet deel te nemen aan de 'RFP-fase' van de media-evaluatie. Per 1 juli neemt Nestlé Nederland afscheid van Zenith na bijna tien jaar samenwerking. Blue Mango (onderdeel van GroupM, WPP) blijft ook na 1 juli voor Nespresso Nederland de performance-campagnes uitvoeren.


 

 

 


Media

Marketing

Economisch