Nierstichting kiest N=5

13-06-2018 (15:18) - Bureaus

De Nierstichting kiest N=5 als nieuwe bureaupartner voor de komende jaren. Na een pitch waarin onder meer Dawn en Kokoro deelnamen kwam N=5 er als beste match uit. 
 

De drie bureaus zijn om een strategische visie gevraagd. “Het strategisch kader dat N=5 voor ons neerzette gaf ons het vertrouwen dat zij ons merk de komende jaren de juiste richting in weten te begeleiden,” aldus Wendy van Wijk, corporate communicatieadviseur bij de Nierstichting. 
 

Na 13 jaar met grote tevredenheid klant te zijn geweest bij XXS is het tijd voor een volgende stap. “Met XXS hebben we het merk Nierstichting de afgelopen jaren naar een hoger niveau weten te tillen. Wij danken hen heel hartelijk voor hun betrokken inzet én de prettige samenwerking. Een volgende stap vraagt om een nieuwe roadmap en een frisse blik.”  
 

Fred Moolhuijsen
van B&BA begeleidde de pitch: “Alle drie de bureaus hebben zich sterk gepresenteerd. Het fundament dat N=5 aanbracht bleek het sterkste. De nadere invulling hiervan vindt plaats in de tweede helft van dit jaar.” 
 

Media

Marketing

Economisch