Nieuw managementteam voor dentsu media Nederland

25-01-2021 (12:11) - Bureaus

De mediatak van dentsu Nederland heeft een nieuw managementteam aangesteld dat verantwoordelijk is voor de dagelijkse leiding over de 250 medewerkers van de bureaus iProspect, Carat, dentsu X, Vizeum, Posterscope en dentsu data labs.
 
Het managementteam bestaat uit Els Wijnstekers, director of client management, Michael Willems, director of strategy en Wouter Moen, director of operations en is per 1 januari 2021 aangesteld. Wijnstekers en Moen zijn beide al 10 jaar werkzaam bij dentsu en waren hiervoor respectievelijk MD bij Carat en Vizeum en operations director bij iProspect. Michael Willems komt bij Mindshare vandaan waar hij head of content was.
 
De aanstelling van het nieuwe MT valt samen met de eerdere berichtgeving over de verdere simplificatie en diepgaande integratie van het dentsu netwerk in Nederland. Deze transformatie maakt het voor klanten van dentsu nog eenvoudiger om de expertise vanuit de drie bedrijfsonderdelen; media, creatie en CXM te combineren.
 
Michael Willems, director of strategy, over zijn nieuwe functie: “We gaan onze klanten standaard vanuit een geïntegreerde marketingcommunicatiepropositie bedienen, door met alle disciplines en expertises samen te werken vanuit een gezamenlijk doel. Daarbij hoort ook een nieuw leiderschapsteam en propositie. Deze nieuwe koers sluit aan bij de wens van onze klanten om de marketingcommunicatievraagstukken die ze hebben over de as van en performance en branding op te lossen.”
 
Mark van Dijk, CEO van dentsu Nederland: “We willen een simpelere organisatie in media met soepel lopende processen. Een vereiste als je wilt focussen op vernieuwende oplossingen die media overstijgend zijn. Door binnen media onze operatie volledig samen te brengen rondom klanten hebben onze partners toegang tot meer divers talent, sterkere capaciteiten, meer middelen en dus meer impact. Samenwerken staat daarbij centraal, met onze klanten en al hun partners.”

 
Foto:  Michael Willems, Els Wijnstekers, Wouter Moen
Fotografie: MyMollsEye, Madeline Mullin

 

 


Media

Marketing

Economisch