Nieuwe Interrail App door Elastique en Greenberry

17-04-2018 (12:19) - Bureaus

Eurail and Interrail hebben de Nederlandse digital agencies Elastique en Greenberry uitgekozen als digitale partners voor de ontwikkeling van een nieuwe app. De app moet behalve informeren, ook inspireren. 


Bart Robben, CEO van Elastique: “De huidige Rail Planner app van Eurail en Interrail is wereldwijd al meer dan twee miljoen keer gedownload. Een nieuwe app moet beide merken helpen om de internationale reizigers een betere ervaring te geven. Dat we een van de meest gebruikte reisapps mogen vernieuwen, laat zien dat opgemerkt wordt dat we in staat zijn om een applicatie te bouwen die veel gebruikers aankan, een internationale dimensie heeft en veilig is."


Jan-Willem van Beek, innovatiestrateeg en oprichter van Greenberry: “Het is geweldig om de nieuwe app van Eurail en Interrail naar het volgende niveau te mogen brengen. Wij hebben inmiddels een internationaal trackrecord opgebouwd van digitale producten en diensten die het leven van mensen mooier maken. We kunnen niet wachten om met ons gebruikersonderzoek te ontdekken wat treinreizigers echt willen en op basis daarvan nieuwe proposities te ontwikkelen.”

 

apps die inspireren

Nadine Koszler, Marketing & Communications Manager van Eurail Group: “De Europese en wereldwijde reismarkt is concurrerend, daarom ontwikkelen we een app die voor de consument de beste en leukste reis mogelijk maakt op basis van onze expertise met Europese treinreizen. Hier horen niet alleen functionele, maar ook inspirerende en sociale functionaliteiten bij. Klantonderzoek is voor ons erg belangrijk, omdat elke nieuwe functie van waarde moet zijn. Daarom vragen we gedurende het hele project onze klanten naar hun behoeften en feedback." 


 


Media

Marketing

Economisch