Nieuwe merken en twee extra vormgevers bij Brandreclame

04-05-2016 (11:05) - Bureaus

Het Groningse bureau Brandreclame , dat oprichter Bennie Bus (26) vijf jaar geleden is begonnen als eenmanszaak vanuit een studentenkamer, heeft onlangs een aantal grote merken kunnen toevoegen aan de groep vaste klanten. Ook wordt het team binnenkort versterkt met twee extra vormgevers. 
 
Zo deed Brandreclame de vormgeving voor CoolCat, BNN-VARA, Repeat Cashmere(CH), Unicef, Ziengs, Canei en Ecco en heeft in het afgelopen jaar Sapph, Lifetime Kidsrooms (DK), Scapino en Marne Mosterd als nieuwe klanten kunnen toevoegen.

twee extra vormgevers 
Bennie Bus verwacht dat het team, naast twee extra vormgevers die medio mei zullen starten, het komende jaar verder zal groeien tot tien jonge professionals.

In voorbereiding op de groei is Brandreclame in april 2016 verhuisd naar een grotere ruimte in het Euroborg Stadion in Groningen. 

Media

Marketing

Economisch