Now|New|Next en Kult&Ace sluiten kennispartnership

18-04-2018 (16:16) - Bureaus

Rainbow doughnuts versus quinoasalades. Eten on the go versus drie keer per week uiteten. De jonge consument is op veel gebieden moeilijk te doorgronden en op voedselgebied geldt dit zeker. Foodexperts Now|New|Next en Millennial consultancy Kult&Ace gaan daarom een kennispartnership aan om bedrijven meer insights te geven in de food lifestyle van Generation Y/Z. 
 

Begrijpen van de jonge consument

Ariane van Mancius, oprichter Now New Next: “Dát roze eten ineens hip is, dát we salades uit een potje eten, dát maaltijden plaats maken voor eetmomenten on the go – soms tot zes per dag – dat kunnen we allemaal zien. De kernvraag is: waarom doen we dat? En: hoe zal zich dit verder ontwikkelen?”
 
De samenwerking met Kult&Ace is vanuit die vraag tot stand gekomen. Dit Millennial bureau is expert op het gebied van de jonge consument en is al jaren het vaste adviesbureau van merken als PUMA, The Student Hotel en Hennessy. Melanie Bosveld, oprichter Kult&Ace, vertelt: “Food is een belangrijk element in de lifestyle van Millennials; denk maar aan Instagram, waar food het meest gefotografeerde onderwerp is. We combineren met deze partnership onze diepgaande insights in de doelgroep met de indepth kennis over food trends van Now|New|Next”.
 

In 1,5 uur op de hoogte 

De gelegenheidscoalitie is te benaderen via hun eigen sites en is daarnaast aangesloten bij sprekersbureaus als Speakers Academy en Zij Spreekt. Kult&Ace werkt vanuit belangrijke Millennial drivers die met de kennis van Now|New|Next worden toegepast op de food markt. Aan de hand van 10 aspecten worden de belangrijkste food trends gepresenteerd. Merken worden zo in 1,5 uur klaargestoomd om de jonge consument beter te begrijpen en op een betere manier te bereiken. Het ideale startpunt voor elke toekomstige innovatie.
 

De samenwerking tussen millennial consultancy Kult&Ace en innovatiebureau Now|New|Next wordt op 25 april aanstaande officieel gelanceerd in Het Huis van de Hoofden in Amsterdam,.

Media

Marketing

Economisch