Ook Kingsday slaat internationaal vleugels uit

30-09-2016 (10:11) - Bureaus

Parijs is hot! Ook het Amsterdamse Kingsday opent haar eerste bureau buiten de grachten van Amsterdam: Kingsday Parijs. Het bureau gaat van start met een team op creatie, strategie en account, geleid door Kingsday’s recente aanwinst Adam McVicar.


Kingsday Parijs zal zich met name focussen op Nissan UEFA Champions League. Vanuit daar wordt het een stuk makkelijker om samen te werken met Nissan’s EMEA hoofdkantoor in Parijs  en hun gezamenlijk groep bureaus: Nissan United. Ook is Frankrijk een belangrijke en groeiende markt voor Kingsday’s andere klanten, zoals Affligem, Cornetto, Exact en Bloemenbureau Holland.


Adam McVicar zal als International Business Director het Parijse kantoor leiden en direct verslag doen aan Sander Volten, mede-partner en managing director van Kingsday.


Adam McVicar (38) komt oorspronkelijk uit Auckland, Nieuw-Zeeland, maar woonde al een aantal jaar in Londen voor zijn overstap naar Kingsday Parijs. Hij neemt zijn start-up mentaliteit mee en meer dan 15 jaar ervaring in digitale producties, strategie en marketing binnen de bankwereld, informatietechnologie en sport. Hiervoor werkte hij bij AKQA London als Cliënt Programme Director.

 

Media

Marketing

Economisch