Poké Perfect focust op local marketing met Marvia

25-11-2021 (10:47) - Bureaus

Marvia en succesvolle healthy food concept Poké Perfect slaan de handen ineen. Het snelgroeiende Poké Perfect heeft in Marvia de ideale partner gevonden om invulling te kunnen geven aan de ambitieuze groeidoelstellingen en (nieuwe) vestigingen nog makkelijker te ondersteunen bij de lokale marketingactiviteiten.
 
Het concept dat in 2016 werd opgericht is nu al het grootste poké-concept van Nederland. Poké Perfect heeft op dit moment 11 locaties in Amsterdam, Utrecht, Almere, Haarlem, Den Bosch, Dordrecht, Leiden en Nijmegen. Nadat het bedrijf recentelijk een grote investering heeft gekregen, wil het binnen drie jaar minstens 25 locaties in de Benelux openen.
 

Lokaal

Om deze ambities te verwezenlijken focust de organisatie zich onder andere op lokale marketing. Om dit te bewerkstelligen heeft Poké Perfect gekozen voor Marvia. Poké Perfect werkt met enthousiaste franchisenemers, die zij met de tools van Marvia handvatten kunnen geven om zelf lokale campagnes te runnen en hun klanten een persoonlijke en lokale service te bieden. "Op deze manier wordt de lokale zichtbaarheid nog beter en kunnen we ons brede en afwisselende aanbod van onze healthy fastfood concept bij meer mensen onder de aandacht brengen, zonder dat het onze lokale ondernemers veel extra tijd en mankracht kost", zegt Quinta Witzel, één van de oprichters van Poké Perfect. "Het is heel handig om alle marketing en promotiematerialen op één plek te hebben. De marketingkalender, de flyers, lopende promoties - alles is voor iedereen duidelijk inzichtelijk en het is goed vooraf te plannen."

Media

Marketing

Economisch