Qindle start samenwerking met Reckitt Benckiser

27-03-2018 (20:07) - Bureaus

Qindle innovation & design is gevraagd om ‘product experiences’ te creëren voor het nieuwe Reckitt Benckiser R&D centrum in Hull, UK, die het directe verband tussen de RB sterke merken, wetenschappelijke prestaties en dagelijkse oplossingen voor consumenten illustreren en zelfs tastbaar maken.


RB – (Reckitt Benckiser) is internationaal eigenaar van ‘power brands’ op het gebied van gezondheid, hygiëne en schoonmaak producten. RB helpt dagelijks consumenten met een pijnvrij leven, een schoon huis of veilig kunnen vrijen. Denk aan merken, zoals Nurofen, Clearasil, Strepsils, Calgon, Durex en vele anderen. Sterke merken en achter elk van deze merken zit uitgebreid wetenschappelijk onderzoek en jaren van R&D. 


40.000 werknemers

Tegenwoordig is RB een wereldwijd bedrijf met meer dan 40.000 werknemers. Maar het begon voor Reckitt Benckiser in de plaats Hull in het Verenigd Koninkrijk. Op deze locatie met RB geschiedenis wordt nu het Centre for Scientific Excellence gebouwd. Eenmaal voltooid, zal het een van RB's grootste ontwikkelingscentra voor de gezondheidszorg zijn die de andere R&D-faciliteiten over de hele wereld aanvult.
"Het zichtbaar en tactiel maken van dit verhaal voor een internationale RB Marketing en R&D community is voor ons een uitdagende gelegenheid om de Qindle propositie te toetsen; het creëren van ‘brand & product experiences’ vanuit een integraal perspectief op merk, consument en techniek."
De eerste resultaten zullen zichtbaar zijn tijdens de opening van Centre for Scientific Excellence in augustus 2018.

Media

Marketing

Economisch