REGGS wint met Heineken Ignite NL packaging award 2016

18-03-2016 (10:15) - Bureaus

Tijdens een  gala avond van de NL packaging awards heeft REGGS de consumenten innovatie award in ontvangst mogen nemen voor Heineken Ignite. In nauwe samenwerking met het Heineken global concept & design team en DDB tribal heeft REGGS ’s wereld eerste interactieve bierfles ontwikkeld; Ignite wordt geactiveerd door de beat van een DJ tijdens een music event of club avond.
 
Ignite creëert een directe link tussen de wereldberoemde Heineken fles en het gezamenlijk genieten van een muziek event. Met behulp van slimme elektronica is Ignite te gebruiken gedurende events van meer dan 1000 mensen. Hiervoor is geen aanvullende digitale infrastructuur nodig, de fles functioneert stand alone.
 
Er zijn inmiddels 100.000 Heineken flessen in de wereld ‘Ignited’. Een innovatie die vanuit een ‘basis’ verpakking een unieke ervaring biedt aan consumenten over de gehele wereld. 

Media

Marketing

Economisch