RLVNT gaat bricken

13-10-2015 (15:33) - Bureaus

15.30 uur -  Een parkeerboete is zo gescoord. Niet-mobiel-parkeerders zijn ervan overtuigd dat de kans op een parkeerboete klein is. Ze gooien immers genoeg geld in de automaat of letten echt wel op de tijd. Maar wat nou als je sollicitatiegesprek langer duurde dan gepland? Of de rij bij de kassa eindeloos lang is?
 
Iedereen heeft zo zijn eigen parkeerboeteverhaal. Om deze reden lanceert Yellowbrick, in samenwerking met RLVNT, de campagne #hadikmaargebrickt. Yellowbrick roept mensen op hun persoonlijke parkeerboeteverhaal te delen op www.yellowbrick.nl/hadikmaargebrickt.
 
De eerste 1.000 inzenders registreren zich gratis bij Yellowbrick (in plaats van 10 euro registratiekosten) waarvan er één zelfs kans maakt op 450 euro parkeertegoed.
 
Jurgen Retra - RLVNT: 'We zijn trots op deze samenwerking met Yellowbrick. De match qua filosofie is geweldig, zowel Yellowbrick als RLVNT neemt de behoefte van mensen als uitgangspunt. En hoe kan je dat beter illustreren dan echte verhalen van echte mensen de hoofdrol te geven in je campagne?'
 
 
 

Media

Marketing

Economisch