Stroom strategisch mediapartner onderzoeksbureau TNO

09-07-2020 (11:13) - Bureaus

TNO heeft Stroom, onderdeel van Candid, gekozen als strategisch mediapartner voor de ’Zie je het voor je’ campagne. Het bureau is begin mei aan de slag gegaan voor Het onafhankelijke onderzoeksbureau
 
Doel van de campagne is laten zien waar TNO voor staat en welke waarde de organisatie levert aan de samenleving. Een eerste content flight, een partnerschap met Nu.nl, is inmiddels afgerond. Vanaf 13 juli start de eerste radio flight en in oktober volgt de tweede content flight van de corporate campagne.
 
Nathalie van de Put, manager marketing en branding van TNO over de samenwerking: ‘Stroom verdiept zich echt in de organisatie en maakt een op maat voorstel, maar blijft flexibel en beweegt mee met de doelstellingen van ons als klant, ook als deze verschuiven. Dit is van zeer grote waarde gebleken in deze bijzondere periode van de afgelopen maanden waarbij er ook in het medialandschap veel verschuivingen en onzekerheden waren.’

Media

Marketing

Economisch