TCC ontwikkelt nieuwe corporate identity DEMEEUW

21-06-2016 (17:52) - Bureaus

Met een compleet nieuwe corporate identity lanceert TCC een nieuw hoofdstuk in de historie van DEMEEUW. De volgende stap naar de toekomst, waarbij DEMEEUW zich de laatste jaren heeft ontwikkeld als leverancier van flexibele aanpasbare huisvestingsoplossingen, die passen bij de continue veranderende wereld van vandaag.
 

Het nieuwe beeldmerk is modulair opgebouwd. Hiermee benadrukken we de aanpasbaarheid en herinzetbaarheid van de oplossingen van DEMEEUW. Twee belangrijke pijlers in een nieuwe wereld, die vraagt om dynamische en circulaire oplossingen. De link met origami is evident; het onbeschreven vel papier dat alles kan worden, wat diegene die er mee werkt maar kan bedenken.
 
'Bij een krachtig logo hoort ook een krachtig statement. TOEKOMSTBOUWERS', zegt Dennis Bol, Marketing Manager DEMEEUW. 'Een statement wat meteen vertelt wat DEMEEUW doet en onze visie uitdraagt. Een leverancier van slimme circulaire en toekomstbestendige oplossingen. Een partner, die de blik naar voren richt en verder kijkt dan de standaard oplossingen. Met dynamische oplossingen die passen bij elke toekomstige situatie en bij elke toekomstige behoefte. Wij zijn Toekomstbouwers. Wij zijn dan ook heel trots dat The Communication Company dit zo krachtig voor ons heeft weten te visualiseren.'
 
 
credits
Opdrachtgever: DEMEEUW
Verantwoordelijk bij opdrachtgever: Dennis Bol
Bureau: TCC
Strategie: Cees Faes, Antal van Pelt
Creatie: Roy Schellekens, Reijer van Kasteren, Hans van Mook
Clientmanagers: Esther Brouwers, Monique van Ettinger, Stella Nulens
 

Media

Marketing

Economisch