The Valley versterkt management

The Valley versterkt management

09-06-2017 (12:36) - Bureaus

Jerlijn Kasmani is aangetreden als Managing Director Nominow, onderdeel van The Valley. Kasmani heeft 20 jaar ervaring in data/CRM/marketing en met zijn kennis  en ervaring is hij de juiste man om het eigen ‘Customer Data Platform’Nominow verder uit te bouwen.


De afgelopen 5 jaar was Kasmani bij Webpower als CTO verantwoordelijk voor de ontwikkeling van het gelijknamige Marketing Automation platform dat wereldwijd door grote merken als Alibaba succesvol wordt ingezet.


datapropositie

The Valley CEO Philip Kok: “Met de aanname van Jerlijn investeren we fors in het uitbouwen van onze sterk groeiende datapropositie. Dit ligt in lijn met wat Forrester onlangs publiceerde: “Het bureau van de toekomst zal hoe dan ook een datapropositie moeten bieden om te kunnen aansluiten bij de ontwikkelingen en wensen van de adverteerders”.


Nominow

Jerlijn Kasmani: “Ons dataplatform Nominow is een prachtig product dat nauw aansluit bij de marktbehoefte. De dataoplossing zorgt ervoor dat al de essentiële klantdata centraal geintegreerd wordt tot één uniek klantprofiel. Een IAB rapport heeft onlangs nog uitgewezen dat slechts 12% van de bedrijven in Nederland beschikt over zo een ‘Single Customer View’. Nominow is op dit moment hèt antwoord op dat probleem. Ik zie het als een unieke kans om Nominow binnen The Valley naar een volgende fase te brengen.”

Nominow is de dataoplossing onder het global loyalty programma The Hilfiger Club van Tommy Hilfiger. In anderhalf jaar tijd hebben ook klanten als de IJsvogel Retail Groep, SDU, Calvin Klein, Basic Fit, KPMG gekozen voor Nominow.


key accounts

Ook Sander de Graauw is nieuw bij The Valley. Hij versterkt de Client Services afdeling. De Graauw was hiervoor onder meer 13 jaar werkzaam bij direct marketing bureau RAPP Amsterdam (DDB Groep), waar hij diverse rollen vervulde op account en strategie. De laatste jaren was hij als Client Services Director verantwoordelijk voor de accountafdeling en werkte hij voor klanten als AIR FRANCE KLM (Flying Blue), KLM, Centraal Beheer Achmea en HP. Sander wordt bij The Valley verantwoordelijk voor een aantal key accounts binnen het bureau.

Sander de Graauw
: “Mijn communicatieachtergrond en sterke affiniteit met CRM/data sluiten perfect aan bij de kernpropositie van The Valley: Brand/Data/Experience. Ik kijk ernaar uit om deze omnichannel propositie verder uit te bouwen bij bestaande en nieuwe klanten van The Valley."


RSS feed van de Media pagina

Media

RSS feed van de Marketing pagina

Marketing

RSS feed van de Economisch pagina

Economisch