Today is Canday aan de slag voor lokale Rabobank

24-05-2017 (13:18) - Bureaus

Op basis van een bureau oriëntatie met een kleine pitch, heeft Rabobank Oss Bernheze voor Today is Canday gekozen om een campagne te ontwikkelen die de lokale Rabobank dichter bij haar klanten gaat brengen.

‘Het Nieuwe Dichtbij’ vat het strategisch kader van de bank samen en vormt de basis voor een campagne die voor, door en met medewerkers en klanten crossmediaal wordt uitgerold.
 
verhalen vertalen
De meerjarige campagne is gebaseerd op een strategie, waarbij een dedicated content platform de kern van de campagne gaat worden. Op dit platform worden zowel de interne als externe verhalen ontsloten. Dit start begin juni met het nauw betrekken van alle medewerkers bij de campagne. Door hen als bron in te zetten voor de content, werken ze niet alleen mee aan de campagne, maar worden ze daadwerkelijk onderdeel van de strategie van de bank. Speciale marktteams treden vervolgens als ambassadeur op naar klanten en worden het vliegwiel van de campagne. Today is Canday vertaalt hun verhalen naar de campagne en content voor het platform. De campagne zal eind deze zomer extern life gaan.

Media

Marketing

Economisch