Tweede editie Dutch Digital Day komt eraan

18-07-2016 (06:45) - Bureaus

Digitale bureaus hebben verandering in het dna en vanaf dag één gewend om technologische ontwikkelingen te omarmen en te combineren met creativiteit. Als je veranderingen teweegbrengt, maak je elke dag de wereld een stukje beter. Dan ben je in ieder geval wat Dutch Digital Agencies betreft een held.
 
Omdat het soms fijn is om even onder andere superhelden te zijn, organiseert Dutch Digital Agencies de tweede editie van Dutch Digital Day op vrijdag 16 september.

voor wie
Een dag voor en door digitale bureaus. Voor de denkers, de makers, de bouwers. voor de mensen die het verschil maken: de helden! Een dag van inspiratie, innovatie, games, gadgets, codes en digital drugs.
 
female icon
De eerste spreker die bekend gemaakt mag worden is Laura Jordan Bambach. Dit jaar tijdens het Cannes Lions Festival als één van de beste creatives van de wereld aanwezig. Partner van het Londense bureau Mr. President en jurylid bij onder andere D&AD. Staat bekend als digital female icon. Haar keynote zal gaan over "Creative Bravery". 
 
tickets
Tickets zijn inclusief eten én drinken en kosten €100,- (voor DDA/IAA/VEA/ADCN leden €85,00). 

Media

Marketing

Economisch