USG Marketing & Communications en Logeion starten samenwerking

21-04-2021 (11:24) - Bureaus

Interim- en adviesbureau USG Marketing & Communications en beroepsorganisatie Logeion bundelen hun krachten in een samenwerkingsovereenkomst die de huidige en toekomstige generatie communicatie- en marketingprofessionals nog beter moet voorzien van kennis, innovatie en ontwikkelingen binnen het vak. Gezamenlijk willen zij met name jonge en startende marketing- en communicatieprofessionals helpen om meer verdieping te geven aan hun persoonlijke ontwikkeling, zodat zij klaar zijn voor hun eerste stappen op de arbeidsmarkt.
 
Daarnaast sluit USG Marketing & Communications zich aan bij het Centrum voor Strategische Communicatie, een niet-fysiek instituut die de verbinding tussen de communicatiewetenschap en -praktijk aanjaagt. Het interim-en adviesbureau wil hiermee een belangrijke rol spelen bij het inspireren van haar medewerkers. Logeion heeft in de 75 jaar dat ze actief zijn, een stabiel platform opgebouwd voor kennis binnen de communicatiesector. De gedeelde liefde voor het vak is een belangrijke drijfveer voor de samenwerking.
 
Marieke van Os, directeur USG Marketing & Communications: “Wij zijn enorm trots op het feit dat Logeion en USG Marketing & Communications de handen ineenslaan. De grote gemene deler tussen onze organisaties is de liefde voor het marketing- en communicatievak en de wens om van betekenis te zijn én te blijven. Elkaar inspireren en de relevantie en meerwaarde van het vak blijven benadrukken is zo belangrijk. We zien daarnaast een belangrijke rol voor USG Marketing & Communications, als één van de grootste interim-bureaus, om bij te dragen aan de persoonlijke ontwikkeling van de Young Logeion leden: de jonge en toekomstige generatie van marketing- en communicatieprofessionals.”
 
André Manning, directeur Logeion: “We zijn heel blij dat USG Marketing & Communications partner is geworden van Logeion en van het Centrum Strategische Communicatie (CSC). Daarmee krijgt het CSC extra slagkracht om de kruisbestuiving tussen onderwijs, wetenschap én de praktijk nog meer vorm te geven. Daarnaast gaat USG Marketing & Communications zich ook specifiek richten op onze Young Logeion leden, communicatieprofessionals jonger dan dertig jaar die hun studie aan het afronden zijn of de eerste stappen hebben gezet op de arbeidsmarkt. USG Marketing & Communications kent deze groep professionals heel goed en is een uitstekende partner om de persoonlijke ontwikkeling van deze collega’s te helpen vormgeven. Dat is een win-win voor iedereen.”

 


Media

Marketing

Economisch