Van Diemen PR lanceert ‘Zelf Doen’ traject voor bij- en omscholing

24-02-2021 (14:56) - Bureaus

Afgelopen periode heeft Van Diemen PR het bij- en omscholingstraject ‘Zelf Doen’ ontwikkeld. Het traject richt zich op het opleiden van medewerkers binnen een organisatie in effectieve PR.
 
“Met het toetreden van de huidige pandemie in onze levens zijn we -noodgedwongen- online veel actiever geworden", zegt Casper van Diemen over het toenemende belang van online profilering van organisaties. “De meesten van ons zijn behendiger geworden in het gebruik van communicatiemiddelen zoals Instagram, TikTok, Facebook en andere sociale platforms. De online profilering van organisaties is het afgelopen jaar nóg belangrijker geworden dan deze reeds was; de concurrentie én vijver worden immers iedere dag groter. Bovendien zien wij echt hoe organisaties kunnen groeien door zichzelf bij te scholen in effectieve PR en marketing, in plaats van die taken voor langere termijn uit te besteden aan een externe partij.”
 

Herstructurering

Door de pandemie hebben veel organisaties te maken met herstructureringen. “Daardoor zijn organisaties op zoek naar manieren om hun personeel te kunnen behouden door hen andere rollen in te laten vullen”, vult Van Diemen aan.
 
Ook ziet Casper van Diemen van Van Diemen PR dat organisaties in toenemende mate de behoefte hebben om steeds meer zelf te doen. “Dan is het een gemiste kans als je niet anticipeert. Er zal voor bureaus altijd een rol blijven bestaan. De vijver voor effectief doelgroepbereik is groot. Soms moet je alleen op een andere manier leren vissen.” 

Media

Marketing

Economisch