VIVAT kiest The Online Company voor lange termijn samenwerking

20-07-2017 (18:00) - Bureaus

VIVAT, het moederbedrijf van onder meer Zwitserleven, Reaal en ACTIAM, heeft gekozen voor een lange termijn samenwerking met The online company als digitaal mediabureau voor het verzorgen van digitale media en online marketing activiteiten voor de merken Zwitserleven, Reaal, Zelf, Dier & Zorg, Route Mobiel en NowGo. 


The online company gaat het Digital team van VIVAT zowel strategisch als operationeel ondersteunen. In de samenwerking zal The online company deels op locatie van VIVAT werken, waarbij onder meer het neerzetten van de online mediastrategie, traffic besturing, funnel management en media-inkoop tot de werkzaamheden behoren. Fernando Franco Hagel, General Manager VIVAT Digital: "The online company heeft laten zien een sterke, betrouwbare partner te zijn. Wij zijn daarom enthousiast dat we ook op lange termijn deze samenwerking voortzetten om de groeiambities van VIVAT waar te maken.”


onderdeel van VIVAT team

Niels Rijerse, Managing Director van The online company: “De intensieve samenwerking, waarbij we veel bij VIVAT aanwezig zijn, heeft erin geresulteerd dat we onderdeel zijn van het VIVAT team. Hierdoor bouwen we een verlengstuk naar het specialisten team van The online company. Het resultaat hiervan is dat we als gezamenlijk team proactief kunnen versnellen, efficiency kunnen doorvoeren en een overall groei in sales kunnen realiseren voor de VIVAT-labels. We zijn dan ook erg trots dat VIVAT deze samenwerking waardeert in de vorm van een lange termijn samenwerking”.


over The Online Company

The online company is een full service digitaal mediabureau. Toonaangevend in media en creatie met een focus op optimalisatie en techniek. Tot het portfolio behoren klanten als Philips Nederland, BSH Nederland, AkzoNobel, Qurrent, HP, Tele2, RTHA, JDE, Samsung, BODY&FIT.  The online company is onderdeel van de Digital Agency Group, met circa 65 werknemers en vestigingen in Amsterdam en Alphen aan den Rijn.


Media

Marketing

Economisch