Young Originals houdt stand in tweede ronde New Kids on the Block

10-02-2016 (11:12) - Bureaus

Hammerfest HQ, Redmint of toch Young Originals? Op de valreep van de 3e dag in de tweede ronde van SAN New Kids on the Block geeft Bureau Loos flink gas. Daardoor wordt de stemming in de laatste dag voor de bureaus in deze ronde extra spannend. Young Originals heeft as we speak de beste kaarten. Of dit aan het einde van dag 3 ook zo is? Grijp je kans en geef in deze tweede ronde het bureau van jouw keuze vleugels!

welke bureaus gaan door naar de Longlist?
De 15 bureaus met de meeste stemmen gaan na afloop van vier polls onder de 24 bureaus van de Considerationlist door naar de Longlist. Deze 15 bureaus van de Longlist worden vervolgens door de Hoofdjury beoordeeld aan de hand van White Papers, de interviews van FONK en aan de hand van hun websites. De Hoofdjury komt op 29 maart bijeen om alle 15 bureaus tegen het licht te houden en te bespreken. Hierna volgt een stemming waaruit de Shortlist van 6 bureaus wordt samengesteld.

presentaties & finale
Op 28 april geven de 6 kandidaten een presentatie voor de Hoofdjury en de Vakjury. Beide jury’s leggen hun oordeel vast in een persoonlijk juryformulier. De weging is 50% Hoofdjury en 50% Vakjury. De 3 finalisten worden op 28 april ter plekke bekend gemaakt Op 26 mei wordt tijdens de uitreiking van de SAN Accenten in Studio 21 in Hilversum bekend welk bureau met het SAN New Kids on the Block Accent 2015 aan de haal gaat.

contenders 2e poll
De tweede poll blijft nog twee dagen in de lucht. De winnaar van de tweede pol wordt aanstaande donderdag bekend gemaakt en vrijdag presenteert het winnende bureau van de tweede poll zich in een Whatsapp interview op fonkonline. De contenders in de tweede poll zijn (in alfabatische volgorde):

Annomann
Bureau Loos
Hammerfest 
Novel Creative Consultancy
Redmint
Young Originals

Vandaag kun je tot 1700 uur stemmen op de homepage. Geef het bureau van jouw keuze in de tweede reeks van de Considerationlist SAN New Kids on the Block met jouw stem vleugels!


Media

Marketing

Economisch