Zeven talenten erbij op creatieve vloer N=5

28-04-2016 (14:07) - Bureaus

N=5 heeft haar creatieve vloer verfrist en uitgebreid met zeven nieuwe creatieve talenten. 'Originele denkers die toonaangevend werk op hun naam hebben staan. En die passen in de beweging die het bureau de laatste jaren heeft gemaakt, waarbij massamediale campagnes samengaan met hoogstaande creatieve en technologische innovaties', zo schrijft N=5.

De nieuwe aanwinsten zijn Carsten van Berkel & Stefan Leendertse, onder andere bekend van prijswinnende campagnes voor Domino’s, Rogier Verbeek en Matthijs Schoo, onder meer verantwoordelijk voor de veel bekroonde vuurwerk campagnes van VeiligheidNL, Neeltje Vervoort & Maureen van den Akker en Interaction Designer Jordy van den Boom (ex-Fabrique).

De creatieve leiding van N=5 blijft in handen van Lukas van de Ven, Romke Oortwijn en Peter Hebbing. Als creative director digital leidt Olaf van der Geld het digital department. 

Media

Marketing

Economisch