Zorgplatform Dytter kiest voor Strangelove

15-09-2021 (12:31) - Bureaus

Dytter heeft gekozen voor Strangelove als digital bureau. Het online platform matcht zorgorganisaties met zorgverleners en doet dat op een manier die zorgeloos is en wars van ‘gedoe’. Bovendien heeft Dytter stevige groeiambities.
 
Om deze ambities te realiseren, kiest het zorgplatform dus voor Strangelove. Het bureau zal de komende tijd de (online) marketing en communicatie samen met Dytter verder vormgeven en uitbouwen.
 
Oprichter André Piso zag in 2014 hoe omslachtig het was om zorg te regelen voor zijn eigen ouders; zijn vader had Alzheimer en zijn moeder kon deze zorg niet in haar eentje dragen. Dat kan en moet anders, was zijn gedachte. Daarom richtte hij Dytter op, Noors voor ‘met één druk op de knop’. Met dit digitale zorgplatform wil André het invullen van zorgbehoeftes niet alleen betaalbaarder en sneller, maar vooral makkelijker maken. De benodigde zorg moet met één druk op de knop geregeld kunnen worden. Inmiddels hebben zo’n 1.600 zorgverleners zich aangesloten en werkt Dytter samen met een aantal (grote) zorgorganisaties.
 
Dytter is trots op de zorg in Nederland: nergens ter wereld is het zo goed geregeld als hier. Toch vinden ze dat het nóg beter kan. Met minder gedoe, zonder dat dit ten koste gaat van de kwaliteit.
 
André Piso, CEO (Dytter): “Als techplatform voor de zorg willen we impact maken: een positieve verandering teweeg brengen op de lange termijn. Mede daarom kwamen we bij Strangelove uit. De naam zegt het al: ze doen het anders dan anders - de perfecte match dus. We kijken enorm uit naar de samenwerking.”
 
 

Media

Marketing

Economisch