AA Drink dropt SportBeAAts met nieuwe campagne

22-04-2017 (18:38) - Campagnes

AA Drink is er voor alle sporters die het maximale uit zichzelf willen halen. Met deze merkdoelstelling heef het merk in sportdranken samen met marketingbureau 2Basics een nieuwe 360° marketingcampagne ontwikkeld: SportBeAAts #metAAdrink. SportbeAAts zijn een verzameling exclusieve muziektracks, speciaal voor sporters om tot maximale prestaties te komen. 

Veel topatleten gebruiken daarom muziek in hun voorbereiding of tussen wedstrijden door om zich maximaal op te laden. Ex-wereldkampioen Judo en DJ Denis van der Geest was voor AA Drink de perfecte kandidaat om speciale muziektracks te produceren die sporters moet motiveren om voor maximale prestaties te gaan.

Olympische kampioenen als Epke Zonderland, Marit Bouwmeester en Nadine Broersen hebben Dennis de inspiratie en input gegeven voor het produceren van deze unieke tracks. Het energieke resultaat is terug te horen in 10 exclusieve SportBeAAts, nu gratis te downloaden met een actieverpakking AA Drink Iso Lemon of AA Drink Isotone, verkrijgbaar in vrijwel alle supermarkten. 

De retailactie duurt 3 maanden en is afgetrapt op 9 april met een uniek PR event tijdens de Rotterdam Marathon. De SportBeAAts zijn gratis te verkrijgen bij aankoop van AA Drink Isotone en AA Drink Iso Lemon 0,5 L.