ABN AMRO in nieuwe campagne nog altijd dichtbij

02-03-2022 (11:15) - Campagnes

In de nieuwe ABN AMRO campagne van N=5 staat een man centraal die door omstandigheden zijn financiën even niet op orde heeft. In de digitale tools van de bank heeft hij zich nooit verdiept. Hoogste tijd om die inhaalslag te maken. Gelukkig is ABN AMRO ook in de digitale wereld dichtbij. En wordt hij geholpen door een deskundige adviseur van de bank. Met als resultaat dat hij zelfs een beetje doorslaat in zijn enthousiasme. Hij betaalt zelfs met zijn horloge, tot verbazing van zijn dochter. Met wat hulp van ABN AMRO omarmt de man de wereld van nu.


De wereld digitaliseert. En ABN AMRO digitaliseert mee. Daarom verandert de manier waarop de bank haar klanten bedient. Klanten kunnen nu namelijk (bijna) alle dagelijkse bankzaken makkelijk zelf online regelen. Waar zij in hun leven ook staan. En kom je er niet uit, dan staat ABN AMRO je graag persoonlijk te woord. Je bank is in deze tijd dichtbij.

 

Sanne van der Bie, communicatie manager bij ABN AMRO: “ABN AMRO wil haar klanten ondanks de digitalisering op een persoonlijke en relevante wijze bedienen. Via deze campagne willen we laten zien dat ABN AMRO door de digitalisering misschien wel dichterbij is dan ooit. En mensen stimuleren onze digitale tools te gebruiken.”
 

Van digitale wees tot koning digitaal

Om de campagne letterlijk een herkenbaar gezicht te geven speelt de man ook een rol in de verdere campagne. In social video’s en display adviseert de man met trots en enthousiasme zijn familieleden over de digitale mogelijkheden van ABN AMRO. Want of je nu studeert, samenwoont, een huis bezit of kinderen krijgt, je bankzaken regel je makkelijk zelf.
 

credits

ABN AMRO
Tanja Bom, Sanne van der Bie, Neiske Ritsma

N=5
Strategie Moniek van Westerop, Marc Oosterhout
Creatie Thijs Bontje
Account Karijn van den Bossche, Puck de Mol van Otterloo
Productie Christ Bloemheuvel
Regisseurs Rogier Hesp
DOP Jasper Wolf
 
Productiemaatschappij Pink Rabbit
 
Media Mediacom & Storm Digital