ABN AMRO viert Pride met 'Zelfverzekerd op de werkvloer'

02-08-2021 (09:55) - Campagnes

Tijdens Pride week lanceert ABN AMRO de Pride campagne 'Zelfverzekerd op de werkvloer.' In de campagne vertellen verschillende ABN AMRO-medewerkers uit de LGBTI+ gemeenschap over de weg die ze hebben afgelegd naar zelfacceptatie, en hoe de werkomgeving hier een rol in heeft gespeeld.

De campagne is ontwikkeld in samenwerking met Boomerang Agency en loopt tot en met 17 augustus. De campagne wordt zowel intern als extern uitgerold en is in het hele land te zien en bestaat onder andere uit video’s op social media, podcasts, een speciale landingspagina op de website en digital out of home advertenties.


Credits

ABN AMRO: Romée Dorsteen, Francine Fokkema, Lisa de Jong, Simone Koudijs, Monique Millarson, Ariana Schmikli, Martijn Swijghuisen Reigersberg, Saskia Versneij
Bureau: Boomerang