ACHTUNG! en Pearle brengen ode aan het oog

20-07-2018 (11:35) - Campagnes

Maandag lanceert Pearle de nieuwe campagne ‘For Happy Eyes’. De nieuwe merkstrategie en campagne is ontwikkeld door ACHTUNG! mcgarrybowen, dat begin dit jaar het account won in een door 3MO begeleide pitch. 
 

In de nieuwe campagne brengt Pearle een ode aan het oog. En daar is reden genoeg voor: onze ogen brengen veel tijd door op tablets en telefoons.
 
De boodschap: ‘Je kijkt je ogen uit, maar wie kijkt er naar je ogen?’. Pearle wil zijn optiekketen met gediplomeerde experts een belangrijkere rol geven in het welzijn van alle ogen van Nederland. 
 
Naast een brede mediacampagne die vanaf 23 juli te zien is, werken Pearle en ACHTUNG! aan nieuwe product en service proposities waar ‘je ogen blij van worden’. 
 

Credits

Pearle: Daphne Rehm, Carianne Nieman, Ingrid de Jong, Peter van der Meer
Bureau: ACHTUNG! mcgarrybowen
Productiemaatschappij: CZAR
Online montage & grading: STORM
Geluidsstudio: Soundcircus
 
 

Pearle Happy Eyes 1 from ACHTUNG! on Vimeo.

Pearle Happy Eyes 2 from ACHTUNG! on Vimeo.