Afrojack en Ronnie Flex maken Nederlandse track voor McDonald’s

02-05-2016 (11:45) - Campagnes

Afrojack en Ronnie Flex hebben hun muzikale krachten gebundeld en samen de nieuwe track ‘Weinig Tijd’ geproduceerd. ‘Weinig Tijd’ wordt exclusief in de nieuwe campagne ‘Favorieten van Nederland’ van McDonald’s gebruikt.
 
 
In de campagne ‘Favorieten van Nederland’ presenteert McDonald’s de meest favoriete smaken van Nederland. Naast de Dutch Special, een Nederlands broodje hamburger met uit Nederland afkomstig 100% puur rundvlees, Maaslander kaas en Nederlandse uien, presenteert McDonald’s een portie bitterballen (uiteraard ook met 100% Nederlands rundvlees), de Milk Shake Aardbei en de op ons nationale koekje geïnspireerde McFlurry Stroopwafel. ‘Typische smaken waar Nederlanders van houden en die je mist als je in het buitenland bent’, aldus Erwin Dito, Directeur Marketing en Communicatie van McDonald’s Nederland.

 De campagne start op 3 mei en is ontwikkeld in samenwerking tussen McDonald’s Nederland, TBWA en Universal Music Group & Brands.