AutoWeek wil meer traffic

31-05-2017 (17:04) - Campagnes

Er is maar één occasion die aan ál jouw wensen voldoet en die dus perfect bij je past. En die vind je via AutoWeek.nl. Vanuit deze gedachte ontwikkelde Wubbe, in samenwerking met Fox on the Run, een campagne om traffic naar de site te genereren.

AutoWeek biedt een platform waar alle informatie over occasions samenkomt: online zoeken, gratis kentekenrapportage, schadehistorie, hulp bij aankoop. AutoWeek is daarmee één van de meest complete platforms. De campagne laat aan de hand van autotypes die ook mensennamen zijn, zien dat AutoWeek je dichter bij de auto brengt die het best bij je past.

eerste campagne
Het is de eerste campagne die Wubbe voor AutoWeek ontwikkelde en deze wordt uitgerold op radio, in print, social en online. 

credits
Opdrachtgever: AutoWeek
Bureau: Wubbe/Fox on the Run
Creatie: Marc van der Haar, Kevin Gozems
Strategie: Gilbert Witjes
Productie online: Bas van Haren
Fotografie: Aad Hoogendoorn
Geluid: SoundCircus
Verantwoordelijk bij klant: Nick Thole, Nienke Leuftink

 
De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.