BMW M viert 50ste verjaardag met campagne 'We Are M'

24-02-2022 (12:40) - Campagnes

De viering van het jubileum van BMW M begint met een uniek evenement: in een film komen verschillende BMW M voertuigen samen met hun bestuurders voor een huddle. Een dergelijke huddle om strategieën te coördineren, elkaar te motiveren en aan te moedigen is bekend uit bijna elke teamsport. Het wordt indrukwekkend in scène gezet met veel BMW M modellen.
 
"We zijn trots op de daverende start van ons jubileumjaar op 24 februari. De film 'Huddle Speech' staat in de traditie van buitengewone films voor BMW M, maar is toch anders: hij luidt onze transformatie in. We kijken vooruit, maar blijven een thuisgevoel creëren dat kenmerkend is voor de grote BMW M fanbase", zegt Timo Resch, Head of Customer, Brand, Sales bij BMW M GmbH. "We willen feestvieren met alle fans, met onze internationale community, daarom hebben we voor alle communicatiekanalen verrassingen in petto, het hele jaar door. We kijken er echt naar uit."
 

Vier hoofdstukken

De 50 Years campagne is onderverdeeld in vier hoofdstukken, die elk over een periode van een kwartaal worden geactiveerd. Terwijl het eerste hoofdstuk, de 'Huddle Speech', het basisthema van 50 jaar BMW M inluidt, gaat het tweede hoofdstuk vooral over de 50-jarige autosportgeschiedenis van BMW M. Het derde hoofdstuk behandelt de elektrificatie, terwijl het vierde zich richt op de unieke lifestyle. In de loop van het jaar zal BMW M GmbH een groot aantal nieuwe voertuigen presenteren. Daarnaast presenteert het merk zich op talrijke grote internationale evenementen. Het onlangs onthulde 'BMW Motorsport Anniversary Emblem' is slechts één van de vele andere verrassingen voor de wereldwijde BMW M community.