Brand en INDIE verleiden Nederlandse bierdrinker

13-09-2018 (14:43) - Campagnes

De nieuwe campagne 'Blijf Proeven' neemt de consumenten mee op een smaakavontuur en daagt hen uit om de smaken van Brand te ontdekken.


De speciaalbier-categorie groeit, het aantal brouwerijen blijft groeien en steeds meer Nederlanders drinken speciaalbier. Brand heeft al jarenlang een rijk pallet aan pilseners en speciaalbieren. Toch zijn er nog steeds consumenten die uit gewoonte altijd hetzelfde biertje drinken. Brand wil in de nieuwe campagne bierdrinkers verleiden Brandbier te proberen. 

 

kleuren centraal

De kleuren van de verschillende bieren van Brand staan centraal in deze campagne. De bieren vertegenwoordigen verschillende geuren, kleuren en smaken. Er zijn drie films geproduceerd, met ieder een focus op een bijbehorend seizoensgebonden bier. 

 

 

credits

Creatief bureau: INDIE Amsterdam
Creatie: Lode Schaeffer
Account: Claire Knight, Annick Otten
Brand (Heineken): Krijn Jansen & Marlou Lancée
Productiemaatschappij: Bonkers
Lijnproductie: ICON Films
Regisseur: Michael Beresford Wong
Bureauproducent: Robert Roosenstein. Dennis Gijsbers
Producent: Saskia Kok, Jan Jinek
D.O.P: Pierre Edelmann
Offline editor: Gert van Berckelaer
Online editor: UPP / Martin Petro
Geluid: Wave / Randall McDonald
Grading: Laurens Orij / Crabsalad
Grafisch ontwerp: Vincent Sapthu
Motion graphics: John Beckers
 

Brand - Blijf Proeven from INDIE Amsterdam on Vimeo.