BrandDeli ontwikkelt 360 graden-campagne Intertoys

16-11-2017 (10:30) - Campagnes

BrandDeli en Intertoys zijn rondom de Sinterklaasperiode een campagne gestart. In samenwerking met  UM Studios is er voor de speelgoedgigant een eigentijds concept ontwikkeld, waarbij kinderen  worden meegenomen in de wereld van Intertoys. Een 360 graden-campagne die zich niet alleen tot de BrandDeli-zenders beperkt, maar die ook instore en op alle owned platformen van Intertoys zal terugkomen.


testpiet 

De hoofdrol in de campagne is weggelegd voor Testpiet, een voor Intertoys in het leven geroepen karakter dat goed past bij de Nederlandse winkelketen. Testpiet is één van de vijf hoofdpieten in het Nickelodeon-programma Op Weg Naar Pakjesavond (t/m 5 december elke schooldag om 17.30 uur te zien) en verantwoordelijk voor het vinden van het leukste speelgoed. 


Activatiemiddelen

De Testpiet is zowel inprogram redactioneel geladen als terug te vinden in alle commerciële- (website, folder, nieuwsbrief) en instore uitingen (alle 400+ winkels) van Intertoys en op de BrandDeli-zenders (promo’s, cromo’s). Online heeft Testpiet een eigen vlog waar speelgoed wordt getest en kinderen met de Testpiet kunnen chatten. In de winkels kunnen kinderen meedoen met een speurtocht waardoor ze kans maken op één minuut gratis winkelen en Testpiet zal aanwezig zijn voor een meet en greet.