Bynder lanceert internationale ‘Growth Monster’ campagne

18-10-2019 (18:00) - Campagnes

Met een campagne die belooft uit te blinken in het B2B landschap, daagt Bynder bedrijven uit om uit te zoeken hoe goed ze zijn voorbereid op het groeiende aantal digital creative assets in hun organisatie. Vijf 3D monsters verbeelden elk een veel voorkomende irritatie waar iedereen die merk verantwoordelijkheid heeft zich in kan herkennen.
 
Het Nederlandse software bedrijf Bynder, dat oplossingen biedt voor Digital Asset Management (DAM), komt met een nieuwe campagne gericht op de B2B sector. 'Grow your brand without monsters' is een campagne ontwikkeld in samenwerking met ACHTUNG! mcgarrybowen en positioneert het DAM-merk als de go-to oplossing voor bedrijven die opschalen en groeien in aantal werknemers, vestigingen en digital creative assets.
 
De vijf 3D geanimeerde monsters zijn het middelpunt van de campagne. ’Biggie’ is een letterlijke vertegenwoordiging van een je-bestand-is-te-groot-error en ‘Notorious Chaos’ is het sprekende voorbeeld van de chronische chaos die in de weg staat van efficiëntie. Samen met Slow Moe, Spill Bill and File Pirate, vertegenwoordigen de monsters verschillende herkenbare dagelijkse irritaties van brand managers uit de business to business industrie.
 
De campagne loopt op social media kanalen en netwerken zoals LinkedIn. Via een online quiz kunnen medewerkers er achter komen welke type monsters zich schuilhouden in de eigen organisatie.
In het 6-jarig bestaan van Bynder, heeft het van oorsprong Nederlandse bedrijf al 1500 klanten over de hele wereld succesvol geholpen om de digital creative assets te organiseren en workflows te stroomlijnen. Het systeem kenmerkt zich door een gebruiksvriendelijke interface en is eenvoudig in de veelal agile werkprocessen van zijn klanten te integreren.


Credits

Opdrachtgever: Bynder
Bureau: ACHTUNG! mcgarrybowen
Illustration/Animations: Julian Glander
Music & Sound Design: Antfood