Campagne ter ere van 30 jaar Zwitserleven Gevoel

27-10-2016 (14:01) - Campagnes

Zwitserleven viert vandaag het 30-jarig bestaan van het ‘Zwitserleven Gevoel’. De slogan is inmiddels in het hele land bekend en veroverde in 1996 zelfs een plekje in de Dikke van Dale. Nederlands’ langst lopende reclamecampagne wordt verlengd met een speciale jubileumuitgave.
 
In de commercials die deel uitmaken van de Zwitserleven Gevoel-campagne hebben verschillende bekende Nederlanders een rol. Het Zwitserleven Gevoel werd voor het eerst genoemd in 1986 door Joop Doderer en Derek de Lint. In 1988 nam Kees Brusse het stokje over. Na onder anderen Huub Stapel en Ellen ten Damme is Chris Zegers sinds 2006 het gezicht van Zwitserleven. 
 
Hans Visser, General Manager Pensioen bij VIVAT: ‘Het Zwitserleven Gevoel is van iedereen, is ijzersterk en staat al dertig jaar voor financieel onbezorgd genieten nu en later. Het onderwerp pensioen wordt door alle maatschappelijke ontwikkelingen alleen maar belangrijker en relevanter. Door onze merkbekendheid dragen wij al decennialang bij aan de vergroting van het pensioenbewustzijn van consumenten. Daar ben ik heel erg trots op.’ 
 
De komende dagen staan in het teken van het ophalen van Zwitserleven Gevoel-herinneringen. De jubileumuitgave van het Straks-magazine is te bekijken via http://straks.zwitserleven.nl/12/30-jaar-campagne.