COOP maakt op TV het verschil

03-01-2017 (15:34) - Campagnes

Sinds 1 januari is Coop te zien in een nieuwe, door Goud Uberconnected ontwikkelde, tv-campagne. Hierin wil Coop op een sympathieke manier Nederland laten kennismaken met de grote kracht van Coop: het vermogen om te kunnen samenwerken en daarmee het verschil te maken.


Marcom Manager Jurjen Worp: “Samenwerken zit Coop al meer dan 125 jaar in het bloed. Het werd tijd om dat aan Nederland te vertellen. De omzet en het aantal winkels van Coop stijgt. Coop is een betrokken supermarkt, die middenin de samenleving staat. Dát is wat de commercial wil uitstralen. Coop staat voor samen met klanten, medewerkers en leveranciers. De beide OO’s in de merknaam Coop symboliseren dat. Door die beide OO’s te vervangen door producten en diensten van Coop wordt iedere uiting visueel onmiskenbaar Coop”.

'Coop wil de komende jaren verder groeien. Daarvoor is meer naams- en merkbekendheid essentieel. Meer mensen moeten ontdekken, dat Coop een goede en betaalbare supermarkt is, waar je naar toe gaat voor je dagelijkse boodschappen en verse producten', aldus Worp


credits

KLANT                                  Coop Supermarkten: Jurjen Worp
BUREAU                              Goud Uberconnected
STRATEGIE                         Coen Ruseler, Bas Smabers
CREATIE                              Lysbeth Bijlstra, Geert Jan Bijlstra
RTV PRODUCTIE                Maaike Peters
PRODUCTIE                        Suikerdepôt: Paul Harting, Sasja van Nie
RESEARCH                         Andrea Bijen
REGIE                                  Werner Damen
DOP                                     Boas van Millegen Bielke
EDITOR                               Kim Hinrichs
MUZIEK                               Massive Music
MEDIABUREAU                   M2Media