D-reizen zet fietstaxi in voor Beste Deals

23-05-2019 (11:48) - Campagnes

Om de propositie als ‘dé vakantie-vergelijker’ te laden, lanceert D-reizen de campagne ‘De Beste Deal’. Waar D-reizen normaliter de beste deals voor consumenten uitzoekt, ligt de bal voor een keer bij de consumenten. Door middel van een rondrijdende fietstaxi worden willekeurige consumenten uitgedaagd zélf de beste deal te kiezen. 
                                                                                                                      

De speciaal ontwikkelde D-reizen fietstaxi rijdt op verschillende zaterdagen in Nederland rond. Zodra een consument instapt, wordt er langs verschillende deals gefietst. Bij elke deal kan de consument kiezen: stapt hij uit of gaat de fiets door naar de volgende deal. Prijzen variëren van opblaasflamingo’s en kokosnoot cocktails tot reischeques van €750. 
 
De ritten worden met een livestream op de Facebookpagina van D-reizen uitgezonden. Via deze streams kunnen consumenten online ook meespelen om zo extra prijzen te winnen. Aan de consument dus de taak om de beste deal te kiezen om de mooiste prijs te bemachtigen.
 
Michelle Verhoef, Brand Activation Coördinator van D-reizen: “Inmiddels hebben we meerdere succesvolle interactieve campagnes voor D-reizen achter de rug. Na onder andere het viral gaande ‘D-jacht’ en de WhatsApp campagne ‘D-spelen’, verrassen we consumenten nu op straat, om op een fun manier de beste deal te kiezen.”
 
De livestreams worden op zaterdag 1 en zaterdag 8 juni uitgezonden. 
 
De Beste Deal is bedacht en wordt uitgevoerd door C2B. Pijlers voor de strategie achter deze activatie zijn het laden van het merk D-reizen met fun én het aangaan van interactie met de fans.